kwalaloempoer.reismee.nl

Welkom op alweer een Reisblog van Ria Prins en Ton Stegers

Hallo beste mensen,

Ja we moeten er weer eens tussenuit.

We gaan in Januari 2013 een maand naar Maleisië , maar nu kun je je al aanmelden om ons te volgen.

We hebben 2 tickets gekocht met bestemming Kuala Lumpur ( met een tussenstop in Dubai).

De rest van de reis zullen we via internet en ter plaatse vorm geven.

We starten in Kuala Lumpur en vervolgens de route >>Cameron Highlands>>Penang>>Langkawi. Dit doen we waarschijnlijk met een gehuurde auto en/of een tour die we van te voren boeken.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

ton en ria

Hub Bonten

Hoi Ton en Ria,

Ik wens jullie een mooie vakantie in Maleisië.
Ton wij van sector support willen ook deze keer weer genieten van de leuke verhalen en geweldige foto's

Groetjes Hub

Struyvelt t.

Grtj

wijm meijer-Frens wijmiefrens.1@kpnmail.nl

Wij kennen jullie nog van de India reis. Hoe gaat het toch met jullie ???????