kwalaloempoer.reismee.nl

Welkom op alweer een Reisblog van Ria Prins en Ton Stegers

Hallo beste mensen,

Ja we moeten er weer eens tussenuit.

We gaan in Januari 2013 een maand naar Maleisië , maar nu kun je je al aanmelden om ons te volgen.

We hebben 2 tickets gekocht met bestemming Kuala Lumpur ( met een tussenstop in Dubai).

De rest van de reis zullen we via internet en ter plaatse vorm geven.

We starten in Kuala Lumpur en vervolgens de route >>Cameron Highlands>>Penang>>Langkawi. Dit doen we waarschijnlijk met een gehuurde auto en/of een tour die we van te voren boeken.
Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

ton en ria

Reacties

Reacties

Hub Bonten

Hoi Ton en Ria,

Ik wens jullie een mooie vakantie in Maleisië.
Ton wij van sector support willen ook deze keer weer genieten van de leuke verhalen en geweldige foto's

Groetjes Hub

Struyvelt t.

Grtj

wijm meijer-Frens wijmiefrens.1@kpnmail.nl

Wij kennen jullie nog van de India reis. Hoe gaat het toch met jullie ???????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!